هتل های مشهد
نوشته شده توسط : فرناز پناهی نیا

هتل فردوس مشهد

هتل 4 ستاره فردوس در خیابان امام رضا (ع) و در جوار حرم ملکوتی امام هشتم قرار دارد. هتل در سال 1388 با ساختمانی 10 طبقه و معماری جالب افتتاح شد. هتل فردوس دارای 98 واحد اقامتی از جمله اتاق های یک تا سه تخته، سوئیت و آپارتمان است که برای مسافران تور مشهد دارای امکانات مینی بار، چای ساز، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، صندوق امانات و صبحانه است. رستوران هتل در طبقه اول قرار داشته و انواع و اقسام غذاها اعم از سنتی و بین المللی را با منوی دلخواه شما مسافرانتور مشهد ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، لاندری، کتابخانه، اتاق بازی، خدمات برای معلولین، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد


 

هتل جواهر شرق مشهد

 

هتل 3 ستاره جواهر شرق مشهد در خیابان امام رضا (ع) و در مجاورت بارگاه ملکوتی امام هشتم قرار  دارد. این هتل در هفت طبقه ساخته شده است و  نوساز است؛ هتل جواهر شرق در سال 1392 افتتاح شده است. هتل دارای 53 اتاق از نوع دبل، تریپل و سوئیت است که به شما مسافران گرامی تور مشهد امکانات مینی بار، صبحانه، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع و سرویس ایرانی و فرنگی را ارائه می دهند. رستوران هتل با نام طلا در طبقه ششم قرار گرفته است و با ظرفیت 150 نفر انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی و فست فود را با دو نوع منوی انتخابی و بوفه سرو می کند. کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته انواع نوشیدنی و دسرهای خوش طعم را سرو می کند. دیگر امکانات هتل برای مسافران تور مشهد شامل ماساژ، اجاره ماشین، امکانات برای معلولین، پذیرش شبانه روزی، خشکشویی و لاندری اشاره کرد.

 

هتل جواهر شرق مشهد

 

هتل جواهر شرق مشهد


هتل ایران زمین مشهد

هتل 3 ستاره ایران زمین مشهد در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) بنا شده است ؛ به طوری که تا ورودی باب الرضا و باب الجواد حرم کمتر از یک کیلومتر فاصله دارد. این هتل در اواخر سال 93 در 6 طبقه و با 90 اتاق افتتاح شد. اتاق های این هتل از انواع دو تخته، سه تخته، سوئیت و کانکت هستند که امکانات صبحانه، مینی بار، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، سرویس ایرانی و فرنگی و صندوق امانات را برای شما مسافران تور مشهد به ارمغان می آورند. هتل دارای دو رستوران در سمت راست و چپ لابی است که هر دو خدمات یکسانی ارائه می دهند؛ این دو رستوران با منوی دلخواه شما(انتخابی یا بوفه) انواع غذاهای ایرانی، فرنگی،‌دریایی، فست فود و عربی را سرو می کند. کافی شاپ هتل ایران زمین به صورت شبانه روزی پذیرای شما مهمانان گرامی تور مشهد خواهد بود. از دیگر امکانات این هتل می توان تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی و روم سرویس اشاره کرد.

هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین مشهد


هتل الغدیر مشهد

هتل 4 ستاره الغدیر مشهد در خیابان آزادی مشهد قرار داشته و یکی از نزدیکترین هتل ها به حرم مطهر امام رضا علیه السلام است به طوری که از چهار ورودی حرم کمتر از نیم کیلومتر فاصله دارد. هتل در سال 1388 افتتاح و در سال 1391 بازسازی شد. هتل در 10 طبقه ساخته شده و دارای 300 اتاق شامل اتاق های دو تخته، سه تخته، سوئیت یک خوابه و آپارتمان است که برای مسافران تور مشهد دارای امکانات صبحانه، مینی بار، صندوق امانات ، تهویه مطبوع، سرویس ایرانی و فرنگی و یخچال است. رستوران الغدیر در طبقه مثبت یک هتل با دو سالن مجزا انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود را با دو نوع منوی انتخابی و بوفه سرو می کند. در طبقه پایینی هتل یک بازارچه سنتی وجود دارد که انواع سوغاتی و صنایع دستی را می توانید از آن تهیه فرمایید. هم چنین هتل به بازار مرکزی مشهد نزدیک است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور مشهد می توان به پذیرش 24 ساعته، کافی نت، خشکشویی، تلفن، خدمات تور، پارک کودک، آرایشگاه آقایان، آتلیه و اینترنت در لابی اشاره کرد.

هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد

 





:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد,رزرو هتل های مشهد,قیمت هتل های مشهد,هتل های نزدیک حرم مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: